Twelve Tales Told
Johann Lurf AT, 2014, 4', 35 mmU Twelve Tales Told Johann Lurf vraća se mahnitoj strukturalnoj analizi found footagea. Desetak logotipa holivudskih produkcijskih kuća vrti se pred nama kao prije normalne holivudske produkcije: u 3D-u ako gledamo digitalno, u 2D-u na 35 mm – i u svakom formatu slaveći same sebe. Međutim, svaka se sekvenca s logotipom, bilo animirana i veličanstveno ulaštena (Disney, Paramount) bilo suzdržanija (Regency, Warner Bros.), nesigurno spaja sliku po sliku s drugima, od najduže pa do najkraće. (…) Lurf daje novu svrhu ikonografiji i produkcijskim vrednotama Hollywooda doslovno kao da je riječ o digitalnom brendu, a ne, kao kod tradicionalnih found footage–filmova, Hollywoodu kao proizvođaču fotografskih slika. Vizualna svemoćnost ovih tvrtki – ustrajno opetovano bombardiranje brendom – te popratna agresivna muzikalnost njihovih rascjepkanih soundtrackova združuje se i spaja u jedinstven, homogeni mega-brend koji grmi HOLLYWOOD. Kome trebaju priče kada brendovi stvaraju svoje? (Daniel Kasman)
Čet 24/9 Kino SC 22:00