Svoje filmove smatram narativnim kolažima u kojima granice pronađenih i originalnih materijala popuštaju i rasplinjuju se, dok se njihov utjecaj i značenje nakupljaju negdje izvan zbroja njihovih dijelova. Humor i tuga postaju zamjenjive valute, dok javno i osobno sjećanje mutiraju u jedno. Zvuk jedne priče prebacuje se u prostor druge, a granica između prošlosti i sadašnjosti rastvara se u odjecima. Emocionalni mehanizmi popularnih medija raspetljavaju se i pojačavaju upućujući na naše krhko shvaćanje stvarnosti, proizvodnju sentimenta i neobičnost našeg sadašnjeg trenutka. Ovaj program uključuje četiri moja filma snimljena u posljednja dva desetljeća: And We All Shine On (2006.), Ovi nas udarci ne mogu povrijediti (2010.), Onward Lossless Follows (2017.) i Policefalija u D-u (2021.).
Ostala četiri filma koja sam uključio radovi su kojima se duboko divim, i zbog načina na koji se odnose prema kozmičkom, i zbog njihove promatračke jasnoće. Za razliku od mojih filmova koji su gusto složeni, svi ovi radovi koriste se naizgled jednostavnim strukturama kako bi stvorili svoju čaroliju. Munja (1976.) Marlene i Paula Kosa vježba je u jednom kadru koja se temelji na vjerovanju i elementarnoj magiji, a spoj zvuka i slike suptilno se prenosi nebom ispunjenog vatrometom u filmu Svjetlo, buka, dim i svjetlo, buka, dim (2023.) Tomonarija Nishikawe. Svjetlucava luminescencija na vodi otvara jezoviti portal sjećanja u Kristalnoj noći Chick Strand (1979.), a zbirka svjetlećih, izvanzemaljskih biljaka vrti se u zaboravu u filmu Thalé (2009.) Barryja Doupéa. Sva četiri ova filma nude otvorena, refleksivna, hipnotička iskustva i uzbuđen sam što ću ih prikazati uz svoje vlastite.
Michael Robinson
Čet 25/9 Kino Kinoteka 16:00