Erika Balsom predaje filmske studije na King’s Collegeu u Londonu. Autorica je četiri knjige, uključujući After Uniqueness: A History of Film and Video Art in Circulation (2017, Columbia University Press) i TEN SKIES (Fireflies Press, 2021). Njezini se članci pojavljuju u publikacijama kao što su Cahiers du cinéma, Cinema Scope, e-flux, Frieze, Grey Room, New Left Review i Screen. Zajedno s Hilom Peleg, urednica je knjiga Documentary Across Disciplines (MIT Press, 2016) i Feminist Worldmaking and the Moving Image (MIT Press, 2022). U 2021/22. bila je jedna od kustosica retrospektivne izložbe “Peggy Ahwesh: Vision Machines” (Spike Island, Bristol/Kunsthall Stavanger), a 2022/23. izložbe “No Master Territories: Feminist Worldmaking and the Moving Image” (HKW Berlin/Museum of Modern Art, Varšava).
Stoffel Debuysere je kustos za film i audiovizualne umjetnosti. Kreira program za platformu Courtisane za film i audiovizualne umjetnosti te predaje filmsku kritiku na Umjetničkoj školi KASK u Gentu, gdje je 2017. godine doktorirao na projektu „Figure of Dissent – Cinema of Politics, Politics of Cinema“. Sa sjedištem u Bruxellesu, organizira razne filmske i zvučne programe i povezane diskurzivne događaje u suradnji s brojnim organizacijama i institucijama u Belgiji i inozemstvu. Njegovo trenutačno istraživanje usmjereno je na politiku zvuka.
Michael Robinson je redatelj i umjetnik kolaža sa sjedištem u Los Angelesu, čiji rad istražuje emocionalne mehanizme popularnih medija, transcendentalni potencijal boli te nestabilnost kolektivnih stvarnosti u kojima živimo. Njegov rad bio je prikazan međunarodno na mjestima poput Austrijskog filmskog muzeja, RHA Dublin, MoMA-e, Nacionalne galerije portreta u Londonu, Bijenala Whitney 2012, Walker Art Center i MMCA Seoul, te je redovito dio velikih filmskih festiva poput TIFF-a, Rotterdama, New Yorka, Berlinala, Hong Konga, Londonskog BFI-a, Melbournea, Jeonjua, FICUNAM-a (CDMX) i Cinéma du Réela. Michael je dobio dvije MacDowellove stipendije, podršku zaklade Creative Capital, rezidencijalnu nagradu Centra Wexner, rezidenciju Yaddo, nagradu Kazuko Trust Filmskog društva Centra Lincoln, rezidencije Headlands Center for the Arts i Teton Artlab te projekt pri FIDlabu Marseille, a njegovi filmovi nagrađivani su na brojnim festivalima. Ima magisterij Sveučilišta Illinois u Chicagu (UIC), njegov rad distribuira Video Data Bank, a trenutačno je član nastavnog osoblja Programa za film i video na CalArtsu.
Bartol Babić Vukmir (Zagreb, 1999.) diplomirao je Komparativnu književnost i Engleski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Filmsku kritiku objavljuje u Hrvatskom filmskom ljetopisu te na portalu Zona filma. Član je izvršnog odbora Kinokluba Zagreb, u sklopu kojeg obnaša dužnost arhivista te sudjeluje o organizaciji diskurzivnih programa Projekcije iz podruma i Filmska čitanka. Suradnik je Filmskih mutacija: Festivala nevidljivog filma od 2020. godine te autor nekoliko kratkometražnih eksperimentalnih filmova.
Dario Dunatov je magistar sociologije (Filozofski fakultet Split), nezavisni novinar u kulturi (vizkultura.hr, croatian-photography.com), te filmski selektor i programski savjetnik Festivala mediteranskog filma Split. Također je koautor i voditelj radijske emisije Slobodno lajanje na KLFM-u (2021. – danas), a uređivao je i vodio autorsku radijsku emisiju Torinski konj. Jedan je od voditelja neformalnog edukativnog programa KLFM Radio škola, kao i međunarodne studentske radionice INTERAKCIJE 2024: Turizam – Nove dinamike (Umjetnička akademija Split). Urednik je projekta Teka – kulturna bilježnica te moderator programa Krovna tema (MKC Split). U čitanku za hrvatski jezik Snaga riječi 7, urednice Anite Šojat, uvršten je njegov tekst Imaju li filmovi doista ‘rok trajanja’?
Vanja Gajić (1997.) je filmska kritičarka i prevoditeljica iz Ljubljane. Trenutačno završava svoj magisterij iz Anglistike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani. Piše za Radio Študent, filmski časopis Ekran, Radio ARS, a također je pisala tekstove za druge publikacije poput filmskog časopisa KINO! te različite festivalske kataloge i programske brošure. Sudjeluje u radu nekoliko filmskih festivala, kao urednica kataloga na festivalu kratkog filma FeKK, selektorica programa na Animateci i moderatorica na Ljubljanskom međunarodnom filmskom festivalu (LIFFe). Godine 2024. odabrana je za mladu ambasadoricu Slovenije na LUX Audience Award, nagrade promovira europski umjetnički film. Ponajviše uživa u gledanju i razmišljanju o svim vrstama filma.